دو نفر در حال طراح سایت با وورد پرس

طراحی سایت با وردپرس فارسی بهترین گزینه برای کسب و کارها

طراحی سایت با وردپرس فارسی به کسب‌وکارها کمک می‌کند که به‌راحتی وب‌سایت متناسب با کسب‌وکار خود را داشته باشند. آیا حضور آنلاین برای کسب‌وکار شما مهم یا مفید است؟ پس ایجاد یک وب‌سایت تجاری یکی از اولین قدم‌هایی است که برمی‌دارید. طراحی سایت با وردپرس یکی از ساده‌ترین و مقرون‌به‌صرفه ترین راه‌ها برای داشتن یک وب‌سایت باکیفیت است.

چرا باید وب‌سایت کسب‌وکار خود را به وردپرس فارسی طراحی کنید؟

وردپرس یکی از قابل‌اعتمادترین و مورداستفاده‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) و پلتفرم‌ها در جهان است. دلایل انتخاب وردپرس فارسی عبارت‌اند از:

  • بیش از ۳۱ درصد از تمام وب‌سایت‌ها در دنیا بر روی وردپرس اجرا می‌شوند. با نزدیک به دو میلیارد وب‌سایت در جهان، این یعنی تعداد زیادی از کاربران که به وردپرس اعتماد دارند. وردپرس فارسی هم به‌عنوان بخش رسمی این پلتفرم در دنیا شناخته‌شده است.
  • وب‌سایت‌های کوچک و بزرگی در ایران از وردپرس فارسی استفاده می‌کنند. از وبلاگ‌های شخصی گرفته تا سایت‌های بزرگ گردآوری اخبار از وردپرس فارسی استفاده می‌کنند.
  • با طراحی سایت با وردپرس فارسی می‌توانید به‌راحتی ظاهر موردنظر خود را به دست آورید. شما می‌توانید با استفاده از هزاران تم سفارشی‌سازی شده و پولی موجود برای وردپرس، یک سبک منحصربه‌فرد برای وب‌سایت خود ایجاد کنید.
  • در طراحی سایت با وردپرس فارسی جامعه بزرگی از برنامه نویسان و طراحان برای حمایت از کسب‌وکار شما در دسترس هستند. کاربران وردپرس می‌توانند به کمک و پشتیبانی یکی از بزرگ‌ترین جوامع منبع باز متشکل از توسعه‌دهندگان، نویسندگان، ویراستاران و طراحان دسترسی داشته باشند. میزان کمک‌های موجود در انجمن پشتیبانی جامعه پایانی نخواهد داشت.
  • طراحی سایت با وردپرس فارسی برای کسب‌وکارهای کوچک با کمترین هزینه امکان‌پذیر است. اگر یک کسب‌وکار کوچک هستید که با بودجه کمی کار می‌کنید، استفاده از وردپرس به شما کمک می‌کند تا حضور آنلاین خود را راحت‌تر ایجاد کنید. CMS منبع باز وردپرس برای دانلود و استفاده رایگان است. شما تنها باید برای دامنه، میزبانی و نگهداری سایت خود هزینه‌ای بپردازید. اگر می‌خواهید سایت شما بالاترین کیفیت را داشته باشد می‌توانید هزینه‌ای برای طراحی سایت خود نیز پرداخت کنید.
  • اهمیت طراحی سایت با وردپرس فارسی برای کسب‌وکارهابرای طراحی سایت با وردپرس فارسی به چه چیزهایی نیاز دارید؟
    • نام دامنه سایت را برای کسب‌وکار خود مشخص کنید.

    اولین قدم در طراحی سایت با وردپرس فارسی این است که نام دامنه‌ای را برای کسب‌وکار خود انتخاب کنید. نام دامنه، «نام» وب‌سایت یا آدرس اینترنتی است که کاربران می‌توانند از سایت شما بازدید کنند، مانند http://www.yourcompany.com. دامنه‌های سطح بالای مختلفی وجود دارند. برخی از دامنه‌ها می‌توانند مختص کشور باشند و پسوندی مانند.com،uk،ie داشته باشند یا نشان‌دهنده نوع سازمان برای مثال.biz،org باشند.

    شما می‌توانید یک نام دامنه را از طریق یک ثبت‌کننده نام دامنه خریداری کنید. تعداد زیادی شرکت برای ثبت دامنه در ایران وجود دارند. همچنین برای دامنه‌های.ir یک ثبت‌کننده رسمی و دولتی وجود دارد. هرکدام از این شرکت‌ها دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های خاص خود هستند و دارای مزایا و معایب متعددی هستند. هنگامی‌که دامنه مناسب سازمان خود را شناسایی کردید، می‌توانید برای ثبت‌نام دامنه خود برای یک دوره مشخص، از یک سال تا حداکثر ۵ سال برای ثبت دامنه مدنظر هزینه کنید.

    • انتخاب هاست مناسب

    یک ضرب‌المثل قدیمی است که می‌گوید «انتخاب هاست مناسب از نان شب هم برای مدیران سایت‌ها واجب‌تر است.» در واقع یک هاست همان بستری است که سایت شما روی آن نصب و اجرا می‌شود و هرچه قوی‌تر و بهتر و باکیفیت‌تر باشد سایه شما سریع‌تر و بهتر به کاربران نمایش داده می‌شود.

    قبل از انتخاب میزبان، تحقیقاتی را در مورد آنچه که ممکن است به بهترین وجه با نیازهای سازمان شما مطابقت داشته باشد، انجام دهید.

    به‌طورکلی سه عامل اصلی برای انتخاب هاست وجود دارد:

    1. سرعت
    2. پشتیبانی مشتری
    3. آپتایم
    • انتخاب قالب و طراحی سایت با وردپرس فارسی

    برای طراحی سایت باید مراحل مختلفی را طی کنید تا بتوانید سایتی جذاب داشته باشید. در این زمینه می‌توانید از شرکت‌های طراحی سایت کمک بگیرید این شرکت‌ها در هرکدام از مراحل زیر می‌توانند به شما مشاوره و راهنمایی‌های لازم را ارائه دهند.

    • وب‌سایت شما چه چیزی را ارائه می‌دهد؟
  • یک نقطه شروع این است که در نظر بگیرید چه چیزی پیشنهاد شما را منحصربه‌فرد می‌کند؛ به عبارت دیگر، چرا مردم تمایل به خرید محصولات یا خدمات شما دارند؟ یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار نوشتن یک جمله واضح است که ارزش پیشنهادی شرکت شما را مشخص کند.
    • وب‌سایت شما چه چیزی را شامل می‌شود؟

    این می‌تواند شامل متن، تصاویر، گزینه‌های فروش یا ثبت‌نام باشد. لیستی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های موردنیاز خود تهیه کنید. آیا برای پاسخ به سؤالات پیچیده به صفحه پرسش و پاسخ نیاز دارید؟ در مورد وبلاگ چطور؟ آیا برای فروش آنلاین به یک گزینه تجارت الکترونیک نیاز دارید؟ آیا به فرم تماس نیاز دارید؟

    • برند شما چیست؟

    یک نام تجاری قوی برای مشاغل در هراندازه‌ای مهم است. در مواقع استفاده از برند قوی شناسایی کسب‌وکار شما توسط کاربران را بهبود می‌بخشد و اعتماد به آن را تقویت می‌کند. برند شما به شما کمک می‌کند که نام سایت شما بهتر در ذهن کاربران قرار گیرد

    • طراحی ظاهر وب‌سایت خود

    یکی از مهم‌ترین قدم‌ها در زمینه طراحی سایت با وردپرس فارسی انتخاب رنگ قالب موردنظر است. معمولاً قالب‌های رایگان امکانات زیاد را در اختیار شما قرار نمی‌دهند برای همین بهتر است که در همین ابتدای کار زیرساخت‌های وب‌سایت خود را محکم انتخاب کنید. انتخاب یک قالب یا پرداخت هزینه برای طراحی سایت با وردپرس فارسی می‌تواند زیرساخت قوی‌ای برای شما ایجاد کند.

    • پشتیبانی سایت

    اگر از شرکت‌های طراحی سایت با وردپرس فارسی استفاده می‌کنید و با کمک آن‌ها سایت کسب‌وکار خود را طراحی و ایجاد می‌کنید باید به نکات مهمی توجه کنید. شاید یک شرکت قیمت پایین‌تری ارائه بدهد اما ممکن است در آینده خدمات و پشتیبانی کمتری را هم به شما ارائه دهد. به قیمت‌ها توجه کنید ولی خدمات و موارد ارائه‌شده در شرکت‌ها را باهم مقایسه کنید تا بهترین را انتخاب کنید.

     

    • قابلیت بهبود سئو و رنکینگ سایت

    یکی از نکات مهم در کسب‌وکارها این است که همیشه اول باشید یا اینکه در لیست برترین‌ها قرار داشته باشید. در دنیای اینترنت لیست برترین سایت‌ها شامل لیست ۱۰ سایت اول ارائه‌شده در نتایج جست‌وجوی گوگل است. به همین دلیل در طراحی سایت با وردپرس فارسی باید به مباحث سئو دقت داشته باشید و اگر در این زمینه اطلاعاتی ندارید باید از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت کمک و مشاوره لازم را دریافت کنید. با پیروی از یک استراتژی سئو، به مشتریان بالقوه کمک می‌کنید تا وب‌سایت شما را از طریق جستجوهای آنلاین خود پیدا کنند

  • نتیجه گیری مهمدر هنگام طراحی سایت با وردپرس فارسی باید موارد زیادی را مدنظر قرار دهید و این مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد مهم‌ترین ها هستند. پیروی از این موارد اعلام شده به شما کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را برای مخاطبان و مشتریان جدید برجسته کنید. با استفاده از وردپرس فارسی، می‌توانید ویژگی‌ها و محتوای بیشتری برای حضور آنلاین خود در دنیای اینترنت داشته باشید.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً شماره موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد