قالب فلتسام فارسی

طراحی سایت فروشگاهی با قالب فلتسام

flatsome-3.17.7 crack-fumctionطراحی سایت فروشگاهی با قالب فلتسام به آسانی امکان پذیر است. شما ممکن است هزاران قالب برای ایجاد یک سایت فروشگاهی را مدنظر داشته باشید، اما تعداد خیلی کمی از آن‌ها می‌توانند امکانات کامل یک سایت فروشگاهی را به شما ارائه دهند. قالب فلتسام یکی از این قالب‌ها است که می‌تواند به خوبی تمام ویژگی‌های یک سایت فروشگاهی را به شما ارائه دهد. خیلی ساده اگه بخوام بگم همین سایتی که الان داخلش هستین با استفاده از قالب فلت سام طراحی شده. به جرات میتونم بگم بهترین قالب موجود در بازار برای سایت های فروشگاهی هستش. در ابتدا بعد از نصب شاید به خاطر سادگی فکر کنید که این قالب امکانات کمی داره ولی اینو بدونین که قابلیت های زیاد قالب ها باعث کندی اون ها میشه و اگر میبینین که قالب فلتسام آپشن ها و افکت های زیادی نداره برای اینه که شما باید کمی اطلاعات در مورد اچ تی ام ال و سی اس اس و جاوا اسکریپت ها بدونین تا بتونین به بهترین شکل ممکن قالب رو به سلیقه خودتون کاستوم کنید.

 معرفی قالب فروشگاهی فلتسام

قالب وردپرسی فلتسام یکی از تم‌های چند منظوره طراحی شده بر اساس سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. این قالب چندین سال به عنوان یکی از بهترین قالب‌های فروشگاهی در دنیا شناخته می‌شده و هم اکنون هم در بین برترین قالب‌ها قرار دارد. بیش از چند صد هزار مشتری در حال حاضر از این قالب به صورت پیشرفته برای فروشگاه‌ها خود استفاده می‌کنند.

بر اساس برنامه نویسی انجام شده و بر اساس استانداردهای ارائه شده در UX قالب فلتسام یکی از بهترین و شاید بهترین قالب ارائه شده برای سایت‌های فروشگاهی مبتنی بر WooCommerce است.

 اهمیت طراحی سایت فروشگاهی با قالب فلتسام

قالب فلتسام یکی از قدیمی‌ترین قالب‌ها است که از سال‌ها قبل در کنار ما بوده و هرسال شاهد پیشرفت آن بوده‌ایم. در واقع این قالب توانایی بالایی دارد تا خود را به جدیدترین متدهای برنامه نویسی و ظاهری، بروز رسانی کند. همین امر باعث شده است که مورد توجه کسب‌وکارها قرار بگیرد.

قالب Flatsome از سال ۲۰۱۳ تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته است. این قالب یکی از تم‌های دارای رتبه برتر (و پرفروش) در ThemeForest است. در واقع، با امتیاز ۴.۸ از ۵ در میان ۳ تم برتر برای ووکامرس قرار دارد.

طراحی سایت فروشگاهی با قالب فلتسام و عملکرد آن با WooCommerce

قالب فلتسام به راحتی با افزونه فروشگاهی WooCommerce هماهنگ می‌شود. بارگیری سریع‌تر، سرعت بهتر و نمایش روان‌تر از ویژگی‌های این قالب هستند. این قالب بدون هیچ گونه بهینه سازی از سرعت مناسبی برخوردار است. در نتیجه اگر فروشگاه خود را ایجاد کرده وان را بهینه سازی کنید می‌توانید سرعت بارگذاری سایت خود را به خوبی بهبود دهید .

 

 امکانات قالب فلتسام
امکانات قالب فلتسام

طراحی سایت فروشگاهی با قالب فلتسام به راحتی امکان پذیر است. این قالب ویژگی‌های و مزایای زیادی دارد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

سفارش سازی تم قالب

شما می‌توانید تم سایت خود را بر اساس نیاز کسب‌وکار خود به راحتی سفارشی سازی کنید. فرآیند طراحی سایت فروشگاهی با قالب فلتسام به راحتی بر اساس نوع فروشگاه امکان پذیر است. هرچه شما خلاق‌تر باشید می‌توانید از این ویژگی بهتر استفاده کنید. در بیشتر وب سایت ها قالب فلت سام رو به عنوان قالب فرشگاهی معرفی میکنن در عین حال باید بدونین که با این قالب میشه هر نوع وب سایتی رو از جمله سایت شرکتی و سایت شخصی طراحی کرد و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود نداره.

این نکته را باید در طراحی سایت فروشگاهی با قالب فلتسام در نظر داشته باشید که سایت‌های فروشگاهی باید زیبایی مناسبی داشته باشند تا بازدیدکنندگان به راحتی حس یک خرید لذت بخش را داشته و از سایت فروشگاهی شما خرید کنند.

طراحی تم پیشرفته

تم‌های طراحی شده در قالب فلتسام از جلوه‌های بصری مناسبی استفاده می‌کند. استفاده از کیت یکپارچه Wireframe و همچنین طراحی بهینه بر اساس استانداردهای UX Creator باعث شده که تم‌های ایجاد شده در این قالب همگی کارآمد بوده و به راحتی صفحات خیره کننده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

تغییر در رنگ تم، اندازه فونت، قرار گیری بلوک‌های محتوا، نمادها، طراحی پس زمینه و غیره به راحتی با استفاده از قالب فروشگاهی فلتسام امکان پذیر است.

تم پیشرفته قالب فلتسام
تم پیشرفته قالب فلتسام

 

سرعت قالب فلتسام بهینه شده!

در هنگام طراحی سایت فروشگاهی با قالب فلتسام می‌توانید به خوبی متوجه سرعت بالای این قالب شوید. نکته قابل توجه این است که این قالب تنظیمات بیشتری را برای بهبود سرعت در اختیار شما قرار می‌دهد. در سال‌های اخیر استفاده از تلفن همراه رشد قابل توجهی داشته است و بیشتر کاربران سایت‌ها را مشترکین تلفن همراه تشکیل می‌دهند.

به همین دلیل سایت‌ها باید به راحتی و بدون ایراد در گوش‌های تلفن همراه اجرا شوند. سرعت سایت‌ها نیز در تلفن‌های همراه باید بالا باشد تا کاربران به راحتی وارد سایت‌ها شوند. قالب فروشگاهی فلتسام برای بارگذاری سریع در تلفن‌های همراه به طرز باورنکردنی بهینه سازی شده است.

سرعت قالب فلت سام
سرعت قالب فلت سام

استفاده از صفحه ساز اختصاصی یو ایکس بیلدر

صفحه سازها در سال‌های اخیر پای ثابت قالب‌های معروف بوده‌اند. قالب فروشگاهی فلتسام هم از این صفحه سازهای پیشرفته استفاده می‌کند. در هنگام طراحی سایت فروشگاهی با قالب فلتسام می‌توانید به راحتی از این صفحه سازها استفاده کنید. قالب فروشگاهی فلتسام دارای UX Builder است که با استفاده از آن می‌توانید عناصر محتوایی خود را به راحتی در سایت ایجاد کنید. همچنین این قالب دارای ۳۶ عنصر محتوایی منحصر به فرد است؛ که تمام عناصر ارائه شده در این قالب در دسترس شما قرار دارند و هیچ محدودیتی برای استفاده از این عناصر محتوایی نیست.

امکانات خرید

قالب فروشگاهی فلتسام دارای امکانات ویژه‌ای برای خرید محصولات است. شما به راحتی می‌توانید صفحات مربوط به خرید را سفارشی سازی کنید. می‌توانید فرآیند جستجوها را در سایت خود بهینه سازی کنید تا کاربران و مشتریان شما در هنگام جست‌وجوی یک محصول خیلی سریع‌تر به آن دسترسی پیدا کنند. شما به راحتی می‌توانید کلید خرید و سبد خرید را به بخش‌های مدنظر خود اضافه کنید.

خرید قالب فلتسام
خرید قالب فلتسام

استفاده از بخش‌های نمایش پیشرفته

یکی از نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی با قالب فلتسام نمایش با کیفیت محصولات است. برای این کار شما می‌توانید تصاویر محصولات را به راحتی در بخش گالری تصاویر این سایت قرار دهید. تصاویر محصول قرار داده شده در سایت فروشگاهی با قالب فلتسام قابلیت زوم خودکار را دارا هستند.

 

سوالات متداول در زمینه قالب فلتسام

 

آیا قالب فلتسام دارای لایسنس قانونی است؟

بله قالب فلتسام دارای لایسنس قانونی است. این لایسنس به شما این امکان را می‌دهد که در صورتی که بروز رسانی برای قالب عرضه شد شما به راحتی و به صورت رایگان آن را دانلود کرده و روی قالب خود نصب نمایید تا عملکرد قالب شما بهبود پیدا کند.

آیا استفاده از فرایند های سئو در قالب فلتسام امکان پذیر است؟

در طراحی سایت فروشگاهی با قالب فلتسام تمام نکات سئو رعایت شده است. این قالب به راحتی توسط خزنده های گوگل مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین پست های ایجاد شده در سایت به راحتی توسط گوگل ایندکس می شوند.

آیا قالب فلتسام برای موبایل ریسپانسیو شده است؟

بله اخرین نسخه از قالب فلتسام برای گوشیهای موبایل بهینه سازی شده و از ویژگی‌های ریسپانسیو (واکنشگرا) در تمام بخش‌های فروشگاه بهره مند می باشد.

 

دانلود قالب فلتسام ۳.۱۷.۷

دانلود کرک قالب فلتسام

5/5 - (6 امتیاز)

۳ thoughts on “طراحی سایت فروشگاهی با قالب فلتسام

    • احسان احمدزاده میگوید:

      سلام، بله، البته برای طراحی سایت های آموزشی اکثر افراد از قالب استادیار استفاده میکنند، ولی با توجه به تجربه شخصیم تو پروژه های مختلف قالب فلتسام با توجه به اینکه از صفحه ساز اختصاصی خودش استفاده میکنه عملکرد بهتری داره و باید برای راه اندازی یک وب سایت آموزشی با قالب فلتسام یک سری پلاگین نصب کنین و یک سری تنظیمات رو در قالب انجام بدین که نتیجه بهتری به دست بیارین، برای کسب اطلاعات بیشتر میتونین از سریق فرم درخواست مشاوره با ما در ارتباط باشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً شماره موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد