پیج اینستاگرام

اگر کسب و کار ندارید، لطفا پیج نزنید!

امروزه افراد بسیار زیادی با دیدن محتواهای داخل اینستاگرام باور می کنند که با ایجاد یک حساب کاربری در اینستاگرام یک کسب و کار راه اندازی کرده اند و به درآمد میرسند! با انجام دادن یک سری کار های ساده در اینستاگرام فالوور زیادی به دست می آورند و خیلی راحت پول دار میشن. نه نه بذارین یکم از خودم بگم.

من در شروه کار یک بیزینس در حوزه لباس ( وایلد اند فری) کار خودم رو با یک پیج اینستاگرام و یک وب سایت شروع کردم و برای هر دوی آن ها نیز زمان زیادی را صرف می کردم، ولی نکته ای که وجود داره اینه که فرصت کمی داشتم تا سیستم کسب و کار رو گسترش بدم و تمام انرژی من صرف پیش بردن پروسه دیجیتال مارکتینگ بیزینسی بود که اصلا وجود نداشت! در واقع هر کسب و کار سه بخش اصلی داره که برای رشد کسب و کار باید توجه ویژه ای به هر سه بخش انجام بشه. مدیریت و رهبری مجموعه، مدیر فروش و مدیر تولید. که درواقع ما هیچ کدومش و به درستی نداشتیم! ما فقط یه پیج با ۴۰۰۰ تا فالوور داشتیم.

برای همین این نکته خیلی مهمه که شما اول باید یک بیزینس فعال چه در حوزه فروش محصول و چه خدمات داشته باشید سپس اقدام به ایجاد پروسه دیجیتال مارکتینگ بکنید. حالا برای اینکه در حوزه دیجیتال باید از چه ابزاری استفاده کنید تا رشد کنین و فروشتون بیشتر بشه به عوامل زیادی بستگی داره و به این توجه داشته باشین که ساختن یک اکانت تو شبکه های اجتماعی به معنی ایجاد کانال فروش نیست و باید کارهای خیلی زیادی رو انجام بدین تا فروش اتفاق بیوفته.

یکی از چیز های خیلی مهمی که من خودم به طور ویژه بهش توجه کردم و تاثیر خیلی زیادی در زندگیم و کسب و کارم داشت این بود که با مفهوم شبکه سازی آشنا شدم. قبلا خیلی این کار رو به صورت نا خوداگاه انجام میدادم ولی بعد از اینکه به صورت ویژه بهش توجه کردم دیدم شاید داشتن یک شبکه از دوستان واقعی قدرت خیلی بیشتری نسبت به یک پیج اینستاگرام داشته باشه. حتی بعدش به اینستاگرام به چشم یک شبکه اجتماعی برای کسبو کار خودم نگاه کردم. نمیخوام بگم که ایسنتاگرام مهم نیست، نه اتفاقا امروزه گردش مالی بسیار بالایی داره در این شبکه اجتماعی اتفاق میوفته ولی توجه داشته باشین که این گردش مالی رو کسب و کار هایی رقم میزنن که اگر اینستاگرام هم نبود باز هم گردش مالی بالایی داشتن پس توجه داشته باشین که اول کسب و کار داشته باشین، درامد داشته باشین، بخش فروش و تولید به خوبی کارشون و انجام بدن، بعد از طریق ابزار های دیجیتال مثل اینساگرام اقدام به توسعه و رشد بیشتر نمایید.

برای نمونه میتونین مقاله آموزش اکسپلور اینستاگرام  یا آموزش اینستاگرام رو مطالعه نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً شماره موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد