معرفی افزونه های امنیت سایت

معرفی افزونه های امنیت سایت

اگر که معرفی افزونه های امنیت سایت به بهترین شکل به شما عزیزان صورت بگیرد شما قادر خواهید بود که با استفاده از این افزونه های کاربردی تا حد زیادی امنیت سایت تان را تامین نمایید. افزونه ها یکی از مهم ترین قابلیت ها و مزیت های قالب وردپرس می باشند که کار با آن را بسیار راحت تر می کنند. یکی از انواع و اقسام مدل های افزونه های وردپرس هم افزونه های امنیتی می باشند که در تامین امنیت سایت نقش شایانی دارند. در ادامه بحث بیشتر در مورد امنیت سایت و افزونه ها صحبت خواهد شد.

افزونه امنیت سایت ها چیست؟

در ابتدای بحث معرفی افزونه های امنیت سایت و در پاسخ به این که افزونه امنیت سایت ها چیست باید گفت که افزونه‌های امنیتی سایت‌ها نرم‌افزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا حملات مخرب، سوء استفاده و تهدیدات رایج را اسکن، مسدود و حفاظت کنید. این افزونه‌ها با افزایش امنیت وب‌سایت‌تان، پرداختگران، کاربران و سایر عامل‌ها را نیز حمایت می‌کنند.

معرفی افزونه های امنیت سایت

در بخش معرفی افزونه های امنیت سایت، یکسری از بهترین افزونه‌های امنیتی وردپرس را با توجه به ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و نسخه‌های رایگان یا پولی آن‌ها در پایین خدمت شما معرفی شده اند.

Wordfence Security: یک افزونه رایگان و قدرتمند که به صورت خودکار فایل‌های اصلی، فایل‌های افزونه، پست‌ها و نظرات کاربران را شناسایی می‌کند و در صورت شناسایی تهدید، آسیب‌پذیری یا وجود فایل خراب به شما هشدار می‌دهد.

iThemes Security: نمیتوان معرفی افزونه های امنیت سایت را بدون معرفی این افزونه انجام داد. این افزونه یک افزونه رایگان است که قابلیت‌های مختلفی برای افزایش امنیت وبسایت شما دارد، مانند اسکن بدافزار، ارائه نکات لازم برای رفع آسیب‌پذیری، افزودن الزامات و ارائه خدمات پولی.
Sucuri Security: یک افزونه پولی که با استفاده از هوش مصنوعی، سطح دقت بالاتر در حملات هکر را تضمین می‌کند. همچنین قابلیت افزودن فروشگایی، افزودن سرویس دوربین و افزودن سرویس دوربین به وبسایت شما نیز دارد.

افزونه امنیت کامل وردپرس

در بحث معرفی افزونه های امنیت سایت  باید به این افزونه هم حتما اشاره کرد. افزونه AIOS یک افزونه امنیتی جامع و آسان برای وردپرس است که توسط تیم All In One WP Security & Firewall Team طراحی شده است. این افزونه با توجه به نیازهای مختلف سایت‌ها، چندین قابلیت امنیتی را فراهم می‌کند، مانند:

حفاظت از پایگاه داده و سایت در برابر حملات brute force

حفاظت از محتوای سایت با جلوگیری از  spam، iFrame prevent و copywriting protection

حفاظت از سایت با استفاده از Cloudflare Turnstile, Google reCAPTCHA, plain maths CAPTCHA یا honeypot

حفاظت از سایت با استفاده از Robot verification, Stop user enumeration و Force logouts

گزارشات و تحلیل‌های مفید درباره سایت و کاربران

معرفی افزونه های امنیت سایت
معرفی افزونه های امنیت سایت

افزونه امنیتی وردپرس رایگان

این را حتما در موضوع معرفی افزونه های امنیت سایت  باید بدانید که یکسری از افزونه های امنیتی رایگان هستند. افزونه امنیتی وردپرس رایگان می‌توانند به شما کمک کنند تا سایت‌تان را در برابر هکرها، malware، ترافیک‌های مخرب و حملات DDos محافظت کنید. برخی از بهترین افزونه‌های امنیتی وردپرس رایگان عبارتند از موارد پایینی.

MalCare Security: یک پلاگین قدرتمند و رایگان که قابلیت شناسایی و مسدودسازی هکرها و ربات‌ها، افزایش فایروال سایت، پشتیبانی از IPv6 و بروزرسانی هسته وردپرس را دارد.

All In One WP Security & Firewall: یک پلاگین کاملا رایگان و پرطرفدار که قبل تر هم به آن اشاره شد و قابلیت آسیب پذیری‌ هاست و ویردی در سیستم مدیریت محتوا، بررسی فعالیت‌ هاکاربران در سیستم مدیریت محتوا، جلوگیری از حملات بی رحمانه با قابلیت Captcha و بک‌آپ گیرى به طور مداوم را دارد.

 معرفی بهترین افزونه های امنیتی وردپرس

به طور خلاصه، معرفی بهترین افزونه های امنیت سایت را می‌توان به دو گروه تقسیم کرد.

معرفی بهترین افزونه های امنیتی وردپرس که به شما کمک می‌کنند تا سایت خود را از هک و نفوذ حملات محافظت کنید. این افزونه‌ها معمولاً قابلیت‌هایی مانند سطوح دسترسی، رمزعبور، بک آپ گیری، تست نفوذ و افزایش سرعت را دارند.

افزونه‌هایی که به شما کمک می‌کنند تا سایت خود را با استانداردهای وب بالاتر و بهینه‌تر برنامه‌ریزی و نصب کنید. این افزونه‌ها معمولاً قابلیت‌هایی مانند ساماندهی SSL، پشتیبانی از آپلود فایل‌های خطرناک، پشتیبانی از طرح‌های جاسوس و پشتیبانی از طرح‌های هک را دارند.

دوره افزایش امنیت وب سایت

اگر که میخواهید به طور کامل و اصولی در مورد امنیت سایت اطلاعات کسب کنید و به بهترین شکل معرفی افزونه های امنیت سایت به شما صورت گیرد. به شما توصیه می شود که حتما در یک دوره آموزش امنیت سایت شرکت کنید. دوره آموزش امنیت سایت یک دوره آموزشی است که به شما آموزش می‌دهد چگونه از وبسایت خودتان در برابر هکرها، روبات‌ها و حملات محافظت کنید. این دوره می‌تواند برای هر سطح دانش و تجربه مناسب باشد و با استفاده از روش‌ها و ابزارهای مختلف، مفاهیم و تکنیک‌های امنیتی را به صورت ویدئویی یاد بگیرید. یکی از بهترین دوره های آموزشی امنیت سایت هم دوره ای نیست به جز دوره افزایش امنیت وب سایت که توسط آقای دیجیتال خدمت شما عزیزان ارائه می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً شماره موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد