پارک سازان | تولیدی مبلمان شهری

تولیدی پارک سازان از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در زمینه ساخت مبلمان شهری آغاز نموده و با گذشت زمان و بهره گیری از نیروهای انسانی مجرب به گسترش تولید محصولات در این حوزه پرداخته است. محصولات ما عبارتند از انواع نیمکت پارکی، پایه چراغ و محصولات روشنایی، مخازن زباله، مجموعه بازی پارکی کودکان، المان های شهری و هر آنچه که در این حوزه شناخته شده می باشد. طراحی جدید ،کیفیت مناسب، و تحویل به موقع سه مشخصه کاری شرکت است که با تکیه بر آن در جهت حفظ رضایت مشتری اقدام مینماییم. شرکت پارک سازان که یکی از اولین تولیدکننده ها در زمینه تولید مبلمان شهری بوده علاوه بر فروش حضوری در جهت تامین نیاز مشتریان خود اقدام به فروش محصولات به صورت اینترنتی می نماید. محصولات متنوعی نظیر سطل زباله پارکی، نیمکت پارکی، لوازم بازی کودکان، پایه چراغ پارکی و هزاران محصول متنوع دیگر در پارک سازان موجود میباشد. یکسری از محصولات این شرکت در زیر آمده اند.

سطل زباله پارکی: سطل زباله پارکی همواره یکی از ارکان مهم در بحث مبلمان شهری بوده است. تصور کنید شهری بدون سطل زباله باشد، شهر پر می شود از آلودگی و زباله! در واقع وجود مخزن زباله محوطه از الزامات تجهیزات شهری می باشد. در زبان انگلیسی به سطل زباله پارکی trash receptacles و یا park wastebaskets گفته می شود. این سطل زباله ها در پارک ها، خیابان ها، بزرگراه ها، کوچه ها، حیاط و محوطه شهرک ها استفاده زیادی دارد.

مجموعه بازی پلی اتیلن کودکان: مجموعه بازی پلی اتیلن کودکان که در اشکال و رنگ های مختلفی تولید می شود. شامل مجموعه ای از انواع وسایل بازی پارکی کودک مانند سرسره (سرسره موجدار و سرسره مارپیچ) ، الاکلنگ پارکی, تاب، صخره نوردی، بارفیکس و تجهیزات مهد کودک است که به کودکان این اجازه را می دهد که به صورت گروهی بتوانند در کنار یکدیگر بازی کنند. این تجهیزات بازی پارکی به صورت پلاستیک فشرده بوده و از این رو در روزهای گرم تابستانی کاملا قابل استفاده می باشد.

انواع پایه چراغ پارکی: انواع پایه چراغ پارکی نقش مهمی در ایمنی و امنیت شهروندان در خیابان ها و ساختمان های مسکونی گرفته تا پارکینگ ها، رستوران ها، مراکز خرید و تاسیسات صنعتی و فضای باز شهری مانند پارک ها و بوستان ها ایفا می کنند. پایه چراغ پارکی مسیریابی وحرکت در جاده های تاریک یا مسیر های تاریک پارک، گذرگاه ها و پارکینگ ها را آسان تر می کند و به جلوگیری از تصادفات و صدمات کمک می کند. آنها همچنین از جرائمی مانند خرابکاری و سرقت در پارک یا هر نوع فضای باز شهری جلوگیری می کنند و ایمنی و امنیت بیشتری را فراهم می کنند.

نیمکت پارکی: نیمکت پارکی یا به اصطلاح صندلی پارکی یکی از مهم ترین المان های مبلمان شهری می باشد. برای داشتن شهری زیبا و هم چنین فراهم آوردن حس آسایش و رفاه در شهروندان توجه به این عنصر مبلمان شهری و تامین آن به صورت کافی در سطح شهر اهمیت دارد. استراحت کردن و گذراندن زمان در فضای سبز و پارک ها یکی از مواردی است که موجب تامین آسایش شهروندان می شود. در صورت خرید نیمکت پارکی از پارک سازان، شما نیمکتی با کیفیت بالا و با بهترین قیمت را تهیه کرده اید.

محصولات تولیدی پارک سازان از کیفیتی بسیار بالا و قیمت های مناسبی برخوردار هستند و با توجه به تولید کننده بودن پارک سازان، شما با کیفیت ترین محصولات را با بهترین قیمت در اختیار خواهنید داشت. شما انواع مبلمان و المان های شهری را با خیالی راحت و با بهترین قیمت می توانید از پارک سازان تهیه نمایید.