ادمین-سایت

ادمین سایت؛ یک شغل پر درآمد و آسان 

 

با رشد تکنولوژی و شروع فرایند دیجیتال شدن کسب و کارها، تعداد وب سایت ها هم افزایش زیادی داشته. مخصوصا در چند سال اخیر با آمدن کویید ۱۹ و رفتن آن حجم زیادی از کسب و کار ها وارد دنیای آنلاین شدن که با  استفاده از ابزارهای دیجیتال مثل وب سایت در حال کسب درآمد از طریق اینترنت هستند. وب سایت ها برای اهداف تجاری مختلفی طراحی میشوند، این اهداف میتوانند برندسازی، فروش کالا و خدمات، انتشار اخبار، تولید محتوا و … باشد.

تولد یک وب سایت

با توجه به وجود ساختارهای متنوع در طراحی وب سایت ها مثل وب سایت های شرکتی و فروشگاهی، استراتژی های متفاوتی برای آن ها در نظر میگیرند. به عنوان مثال یک وب سایت فروشگاهی هدفش فروش محصولات هست و نیاز داره تا از طریق روش های مختلف ترافیک کاربران را به سایت هدایت کند. دقیقا مثل یک فروشگاه واقعی که باید گرد گیری بشه، محصولات در قفسه ها چیده بشه، فاکتور فروش صادر بشه و … در یک وب سایت فروشگاهی نیز یک نفر که اسمش ادمین سایت هستش که تمام یا بخشی از این کارها رو انجام میده.

شرح وظایف ادمین سایت

وظایف ادمین سایت به صورت کلی به دو دسته وظیفه به روزرسانی سایت و توسعه سایت تقسیم میشه، که یک ادمین سایت موظف است تا تمامی یا بخشی از محتواهای داخل وب سایت شامل متن، عکس و … رو به سلیقه کارفرما آپدیت کنه. همچنین باید CMS، قالب و پلاگین ها رو هم طبق استاندارد اصولی به روز نگهداره. همچنین یه ادمین سایت علاوه بر به روز رسانی با رشد و توسعه وب سایت باید بتواند قابلیت های وب سایت رو هم توسعه بده که شامل بارگذاری محصولات جدید، کمک به بهینه سازی سرعت و امنیت، کمک به بهینه سازی محتوا برای موتور جستجوی گوگل یا همون سئو و خیلی کار های دیگر میباید. من پیشنهاد میکنم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرح وظایف ادمین سایت مقاله وظایف ادمین سایت را مطالعه نمایید.

حقوق ادمین سایت

حقوق یک ادمین سایت بسته یه اینکه در چه سطح و توانی هستش متفاوت هستش، مثلا یک ادمین سایت تمام وقت در یک شرکت در سال ۱۴۰۲ حداقل حقوق ۱۰ میلیون تومن را دریافت میکند و این مبلغ حتی تا ۲۰ میلیون تومن هم میتواند افزایش یابد. هرچند اگر به صورت فریلنسری کار ادمینی سایت رو انجام بدین این عدد میتونه تا حتی ۳۰ میلیون تومن در ماه هم برسد که عدد خیلی خوبی میباشد. به صورت کلی ۲ حالت برای کار ادمین سایت وجود داره، کار به صورت حضوری و غیر حضوری، که در هر دو حالت میتونه به صورت تمام وقت یا پاره وقت باشه.

ساعت کاری ادمین سایت

با توجه به اینکه شما به صورت تمام وقت در یک شرکت یا یک مجموعه مشغول به کار هستین، ساعت کاری متفاوت هستش، یعنی اگر یک ادمین سایت تمام وقت هستین که ساعت کاری شما تابعی از ساعت فعالیت محل کار شما هستش ولی اگر مثل خیلی های دیگه این روز ها به صورت دور کار یا فریلنسر شغل ادمینی سایت رو دارین ساعت کار شما بستگی به حجم کار واگذاری و سرعت عملکرد شما دارد. ادمین های سایت معمولا به صورت ساعتی از روز مشغول به کار هستن و نسبت به ادمین های اینستاگرام ساعت فعالیت کم تری را هم دارند.

 

اگر دوست داری تو هم یک ادمین سایت حرفه ای بشی میتونی در دوره آموزشی رایگان ادمین سایت آقای دیجیتال شرکت کنی.

 

4.6/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً شماره موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد