قیمت طراحی سایت

طراحی سایت یکی از گام های اصلی در فرایند دیجیتال شدن هر کسب و کاری هستش و بهتر هکه این کار در همان مراحل ابتدایی انجام بشه. خدمات طراحی سایت در گروه آقای دیجیتال شامل چهار گروه اصلی طراحی سایت شخصی، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت آموزشی میباشد. که خدمات طراحی سایت نیز با توجه به کیفیت و خدمات متفاوت در دو سطح طلایی و نقره ای در هر کدام از پکیج ها ارائه میگردد.

طراحی سایت شخصی:

پکیج طراحی سایت شخصی مناسب افرادی است که به دنبال یک اثر انگشت دیجیتال حرفه ای در سطح میگردد. این افراد نه خدمات خاصی را ارائه میدهند و نه محصول میفروشند، بلکه با هدف برند سازی شخصی نیاز دارن تا به عنوان مثال وقتی اسمشون در گوگل سرچ میشه دیده بشن.

که البته این کار در برخی موارد و برخی نام ها که شباهت اسمی زیادی وجود داره به راحتی امکان پذیر نیست و باید علاوه بر عملیات طراحی سایت شخصی، عملیات بهینه سازی برای موتور های جسنجوی گوگل (SEO) نیز انجام گیرد.

طراحی سایت شرکتی:

پکیج طراحی سایت شرکتی همان طور که از اسمش مشخص هستش مناسب شرکت هایی است که قصد معرفی خدمات و محصولات خود را داشته و پروسه طراحی آن ها علاوه بر صفحه اصلی شامل طراحی برخی از صفحات داخلی مانند صفحه درباره ما، صفحه تماس با ما، نمونه کار ها و … میباشد.

طراحی سایت فروشگاهی:

طراحی سایت فروشگاهی با توجه به افزایش تعداد آنلاین شاپ ها در سراسر ایران یک از خدمات پر طرف دار مجموعه آقای دیجیتال بوده و شامل طراحی یک وب سایت شرکتی با امکانات فروش کالا و خدمات میباشد.

طراحی سایت فروشگاهی با توجه به نوع کسب و کار و نوع خدمات مورد نیاز مشتری میتواند دارای درگاه بانکی، نماد اعتماد الکترونیک، سامانه پیامکی، سامانه ارتباط با شرکت ملی پست، بخش مقالات اختصاصی برای سئو و … باشد که این امکانات بعد از برگزاری یک جلسه مشاوره کوچینگ که به صورت رایگان در مجموعه آقای دیجیتال برگزار میگردد مشخص مشود.

طراحی سایت آموزشی:

وب سایت های آموزشی درواقع نوعی وب سایت فروشگاهی هستند با این تفاوت که به جای فروش و ارائه خدمات و کالا دسترسی به یک فیلم آموزشی را میفروشند که با توجه به اینکه مدرسین عزیز قصد دارند تا این فیلم ها به گونه ای ارائه شود که قابل دانلود باشد یا نه گزینه های متفاوتی پیش رویشان قرار میگیرد.

 

لطفا قبل از ارسال درخواست مشاوره، ویدیوی بالای صفحه را با دقت مشاهده نمایید.

قیمت طراحی سایت

اگر می‌خواهید یک سایت حرفه‌ای و پیشرفته داشته باشید و محصولات خود را به بهترین شکل ممکن منتشر کنید و آن‌ها را بفروشید، باید یک وب‌سایت با ساختار استاندارد داشته باشید که اصول بازاریابی و کسب‌و‌کار در آن رعایت شده باشد. اگر تصمیم دارید یک سایت پرفروش داشته باشید، می‌توانید پلن‌هایی را که جهت انجام این کار برای شما عزیزان قرار داده‌ایم را مشاهده کنید. در صورت نیاز به  می‌توانید فرمی که در انتهای صفحه قرار دارد را پر کنید. همکاران ما بعد از دریافت درخواست طراحی سایت، با شما تماس خواهند گرفت و مبلغ حدودی را به شما اعلام خواهند کرد و در‌ صورتی که موافق بودید، کار را شروع خواهیم کرد.

5/5 - (3 امتیاز)